Figyelemre méltó érték a triplán állítható hidraulikus Öhlins-csillapító.
Milánóból egyel?re hiányzott a 25o 4T.
Új, kék designnal és szintén új befecskendezés-vezérléssel mutatták be az EC
FSE 45o-t, amelynek bizonyos alkatrészei (kuplung, gyújtás) magnéziumból
készültek. A járm? potenciálja minden eddiginél nagyobb: ennek technikai alapjairól
valamivel kés?bb tudunk beszámolni. A gironai 45o októbert?l már elérhet? Európa
szalonjaiban, ára 8.5oo euró, az Öhlins-villa felára újabb 1.1oo pénz.
Megint sínen az SM 45o, a vad országúti supermotard. A futóm?, a szerkezeti
elemek és a motor maga mind az enduro-modellt?l örököltek, ám a kerekek 17
hüvelykesek, az els? fék (Brembo) pedig 32o mm-re n?tt. Ár: 8.68o
euró.
A tartalmas, trial-modellek sorát b?vít? TXT PRO 3oo legfontosabb változása
a villa anyaga, amely a jöv? évi változaton titánium. A kipufogó alumínium,
a váz pedig ugyanaz, mint a 28o köbcentis kishúg esetében. A 69 kg-os
TXT PRO ellenértéke 5.85o euró.
Az EC 125-nek remek referenciái vannak, hiszen a finn Petri Pohjamo
ezzel a járgánnyal lett világbajnok. Sz?kebb a tank és maga a váz is, a motor
pedig kapott egy plusz kivezet? szelepet. A blokkot egyébként könnyebbé és kompaktabbá
tették a spanyol m?szakiak, de hozzányúltak a váltóhoz és a kuplunghoz is, jelent?sen
növelve azoknak megbízhatóságát. Az EC 125 6.55o euróba kerül.
Az RM Roockie 5o-b?l hazánkban vélhet?en nem látunk majd nagyon sokat,
hiszen a minimotard célközönsége els?sorban a tizennégy-tizenhat éves korosztály.
A Roockie szintén min?ségi ugrást hajtott végre alkatrészek terén, ezenkívül
2oo4-es valójában jobban asszimilálódik majd nagyobb testvérei "családi
fílingjébe". Ára 3.5oo euró.
Legutóbbi hozzászólások