Fekete fellegek gyülekeznek az endúrósok tábora felett – a Gas Gas bemutatta 2010-es terepgépeinek leginkább várt modelljét, a vadonatúj FSE250-et.
Régóta nem kapott a piac egy ennyire gonosz küls?vel megáldott terepmotort, de a Gas Gas FSE250 megszell?ztetése óta tudjuk, hogyan kellene kinéznie minden hardendúrónak, legalábbis ha a küllemmel a motortól elvárható menetteljesítményeket kívánná megüzenni nekünk gyártója.
És épp a Gas Gas ne kívánna üzenni? A cég létezése óta mindig is igyekezett már gyári állapotukban is teljesen versenyre kész motorokat kínálni, a 2010-es, de már idén szeptember végére a szalonokba érkez? új 250-es négyütem? sem fog ez alól kivételt képezni.
Fekete felnik, fekete váz, fekete leng?kar, fekete idomok, amelyekhez stílusosan pirosra eloxált kerékagyak, és egy ördögi, a sportosságot még inkább hangsúlyozni kívánó, kicsit pirosas, kicsit fehéres optika jár.
A váz saját Gas Gas fejlesztés, a futóm? elemeket a Marzocchi (el?re) és a Sachs-Boge (hátulra) szállítja, illetve utóbbi helyett, és némi felár ellenében rendelhetünk Öhlins rugóstagot is, ha netán ahhoz lennénk szokva.
Az FSE250 a motorblokkját a Yamaha WR250F-t?l kapja, és bár a Gas Gas egyel?re semmiféle b?vebb információval nem kíván szolgálni, a Yamaha adatlapjára szabad vetni egy pillantást, ha a száraz adatokra vagyunk kíváncsiak.
Bár igaz, a blokk Gas Gas-os áthangolása, és az ötszelepeshez a gyár saját elképzelései alapján gyártott komplett, karbon dobos kipufogórendszer biztos, hogy eredményezni fog némi eltérést az iwatai és a spanyol Salt városkában készül? 250-esek teljesítményadatai között.
Legutóbbi hozzászólások