Készen áll a nemzetközi piacokon való megméretésre a Gas Gas TXT Racing 2013 modell, a spanyol triálspecialista veresenymotorja. Els? ránézésre er?s évnek néznek elébe a hispánok, a pályákon legalábbis nem sok minden fog a technikán múlni.
A kifutó szériához képest sikerült tovább csökkenteni a súlyt, köszönhet?en nagyrészt az új m?anyag tanknak, ami nemcsak könnyebb, de nagyobb teret is hagy a blokk körül. A h?t? keskenyebb, könnyebb le- és felszerelni, míg a h?t?víz áramlását optimalizálták – javítva a motor teljesítményét nem esett a h?tési kapacitás, számol be a gyártó. Végül, de nem utolsó sorban a TXT Racing egy helyre kis titán kipufogót kap.
Hátsója az új, könnyebb leng?villával dizájnos, de a korábbi verzióknál sokkal könnyebb a hátsó kerék le- és felszerelése, tehát praktikus is. A hátsó futóm? stabilitásának növelése fejlesztési cél volt, szerettek volna minél jobb tapadást kicsikarni a mérnökök. Összességében a jobb man?verezhet?ség és a könny? és egszer? karbantartás voltak a legf?bb célok a fejlesztés során. Többhelyütt visszaköszön a spanyolok lényegretör?, egyszer?séget és hatékonyságot hirdet? filozófiája, a motor gyújtástérképeit például egy könnyen hozzáférhet? switch segítségével váltogathatjuk.
Említést érdemel a Reiger verseny rugóstagja (kétféle beállítási lehet?séggel) és a Renthal kormány, valamint a 280/300-as TXT-ken a Keihin karburátor. A Gas Gas TTX Racing decembert?l lesz kapható egyel?re ismeretlen áron, 125-ös, 250-es, 280-as és 300 köbcentis változatban.
Legutóbbi hozzászólások