EST. 2002

Gibernau Ferrarival

A tavalyi sorozat második helyezettje egy kétszázezer eurót kóstáló Ferrari
Challenge
-b?l pattant ki a montmelói létesítmény el?tt. Az autóval a 2003-as
évadzáró után lepte meg magát.

Gibernau izgatotan várja a Honda frissítéseit, hiszen ? hivatalosan
semmir?l sem tud
(ebb?l a szempontból a pilóták is a sajtóra vannak hagyatva).
Mindenesetre elszántságért a spanyolnak sem kell a szomszédba mennie. Mikor
egy újságírói kérdés emlékezteti arra, hogy a Camel milánói bemutatóján a Honda
vezérei azt mondták, csapatjátékot helyeznek kilátásba, nehogy a versenyz?ik
egymástól vegyék el a pontokat Rossi javára, a jó Sete ezt válaszolja: "Menj
már! Szerintem hiba volt ilyesmit mondani.
F?leg, mert különálló csapatok
vagyunk: egy gyári és két nem-gyári. Másrészt nagyon korán van még ehhez."

Valóban nem igazán világos, hogy a Gresini- illetve Pons-féle privát csapatok,
akik fizetnek a motorokért, ugyan miféle érdekükt?l vezérelve engednék maguk
elé Haydent vagy Barrost
meccs közben?

A királykategória tesztje pénteken délel?tt veszi kezdetét.

ugrás fel