Egyre inkább kezd letisztulni a Gilera márka szerepe a Piaggio csoporton belül: lehet, hogy nem éppen ez az az irányzat, amire az ‘?s-gilerások’ feltétlenül vágynak, és az is lehet, hogy a komoly történelmet háta mögött tudó gyártó megérdemelne egy-két igazi motorkerékpárt a palettájára. Akárhogy is legyen, a pontederai cégóriáson belül úgy fest, a lapok le vannak osztva: az Aprilia készíti a motorokat, a Gilera pedig mint afféle ‘mókamárka’ a fiatalabb és könnyedebb szórakozásra vágyó közönséget célozza.
Ennek fényében, az ultrasportos beállítottságó robogók és a piac egyértelm?en legvadabb hátomkerek?je után bemutatták az Oregon quadot, amellyel egy mer?ben új területre lépnek be a kétgy?r?sök, de maga az egész Piaggio is.
Az Oregon egy hagyományos beállításokkal rendelkez? ATV acél cs?vázzal és a 250-es lökettérfogatú Quasar-blokkal. Az biztos, hogy ezen a quadon az er?forrás elveszíti az Euro-3-as homologizációját, az viszont nem derül ki egyértelm?en a közreadott tájékoztatóból, hogy az elektronikus befecskendezést is elhagyták-e róla.
Legnagyobb teljesítménye 18,6 lóer? 7.000 percenkénti fordulaton, ez kevesebb, mint ami korábbi változataiban el?jött az egyhengeresb?l, de b?ven elég ahhoz, hogy egy efféle járgány ne szenvedjen er?hiányban. 87 kilométer per órás sebességet képes elérni önnön erejéb?l a hátrameneti sebességes CVT váltóval szerelt Oregon.
El?re két darab, 170 mm átmér?j? féktárcsa került, a hátsó tengelyre egy 240-es. Klasszikusnak mondhatóak a felfüggesztési megoldások is, a hátsó merev tengely rugóstagja állítható. 10′-es kerekek és tiszteletet parancsoló méret? gumik teszik teljessé a képet.
Legutóbbi hozzászólások