Pontosan ez az a szektor, melyben az ajánlatok száma n?ttön n?: nem csoda,
hisz a kereslet enyhén szólva élénk az 5o ccm körüli scooterekre kontinens-szerte.
A kamaszok körében pedig újból tarol a motor?rület, s f?ként a supermotard-kategória
ébredezik hosszú csipkerózsika-álmából.
A Gilera mindig is jelen volt ebben a szektorban, s hogy ezután is jelen
kíván lenni, azt példázza a két új modell felt?nése. Két agilis, agresszív motor,
az enduro 5o RCR és a supermotard SMT. Mint az már nem egyszer
megesett eme piaci szegmensben, a két változat motorja és váza egy és ugyanaz.
Pontosan a motor az új Gilera oroszlánszíve: a kétütem?, folyadékh?téses
(és hat sebességes) gépezet 8,5 LE-s teljesítményt mutat föl 9 ooo-es
fordulat mellett. A katalizátornak köszönhet?en a járm? beillik az Euro-1-normatívásak
népes csapatába – így még szmogriadó esetén is elmotorozhat az iskolába a fiatalkorú.
‘Kicsi a bors, de er?s’ – ez a bölcs mondás juthat eszünkbe
a motorteljesítmény kapcsán, melyhez nagyon is komoly, ‘feln?tt’ futóm?
társul: perimetrális acél váz, hidraulikus felfüggesztések, Paioli-villa
(acél, 36 mm), 19o ill. 175 mm-es el?futással.
Kisebb különbségek persze akadnak RCR és SMT közt, például a
fékrendszert illet?en (természetesen a supermotard javára, annak els? tárcsája
26o-as, szemben az RCR 24o mm-ével); a hátsó mérete 18o mm mindkét
járgány esetében.
A szöges, vad vonalak els?sorban a legfiatalabbakat célozzák, vagyis hogy egészen
pontosak legyünk, a papa pénztárcáját.
Legutóbbi hozzászólások