Hosszú, legalább tizenöt esztend?s pályafutást tud a háta mögött ez a ‘szeles ötvenes’, már ha a dolgot modelltörténetileg nézzük. A Piaggio csoport emberei nyilvánvalóan igen nagy dramaturgok, kedvelik a nagy szakításokat, annál is jobban a meglep? visszatéréseket – akárhogy is, ennek a robogónak az élete elég bonyolult volt eddig.
A kilencvenes évek elején, a sportos kisrobogók óriási robbanásának idején lépett színre Gilera Typhoonként (és nem aratott elsöpr? sikert). Aztán, pár év elteltével átvette a Piaggio logóját, bár nevet nem változtatott, most pedig, 2007 derekán visszaváltozik Gilerává – ám tájfunból egyszer? viharrá (Storm) szelídül.
Az újjászületés teljes er?forrás-fronton: kétütem?, Hi-Per 2 blokk, amely légh?téses és az Euro-2 környezeti normának felel meg. Futóm?ve alapjait viszont megörökölte Tájfun nagybátyjától. 12′-es kerekek jókora, 120/70-es gumikkal, félig sportos, félig retró – a kilencvenes évek korszellemének megfelel?en offródra hajazó – vonalvezetés, vegyes fékrendszer: el?l tárcsa, hátul dob.
Újdonságként érkezik egy kis füstszín? fejidomocska, de az utas számára (nem tévedés, egyes nyugat-európai országokban megfelel? biztosítási és egyéb formalitások eszközölése után szállítható utas ötven köbcentis segédmotorkerékpáron) is fölkerült egy leszerelhet? lábtartó. Teljesen új a m?szerpanel, amelyen fordulatszámmér? is helyet kapott.
Legutóbbi hozzászólások