Egyesek szerint a Honda GL1800 Gold Wing már benne van az években, ideje lenne alaposabban átdolgozni, már csak külseje miatt is, amin a ’90-es évek tükröz?dnek er?teljesen.
De err?l még szó sincs, a minden elképzelhet? luxussal felszerelt Gold Wing marad változatlan 2010-re, három új színben merül ki a modellfrissítés, melyek az eddig kapható fényezések mellett és nem helyett lesznek választhatók.
Klikk és galéria nyílik!
A Gold Winget egy halk és finom járású, 1832 köbcentis hathengeres boxer motor hajtja, számítógép vezérlés? és rugóel?feszítés-memóriával rendelkez? futóm?ve kifinomult és kényelmes.
A hatalmas testet minden id?járási és tapadási körülmények között egy már számtalanszor bizonyított Honda kombinált ABS (C-ABS) blokkolásgátlós fékrendszer lassítja, ezzel a Honda az egyetlen motorgyártó, mely elmondhatja magáról, hogy 250 köbcenti felett majd’ az összes modelljéhez kínálja a biztonságos, megcsúszás-mentes lassítást szavatoló rendszert.
Klikk és galéria nyílik!
A Gold Wing hatalmas, 405 kilós teletankolt menetkész tömege ellenére gyalogtempó feletti sebességek mellett már meglep?en könnyedén irányítható alacsony tömegközéppontjának és fejlett alumínium hídvázának köszönhet?en.
A luxus szerves része a GL1800-nak, mindenét felsorolni nem áll szándékunkban, de a sokhangszórós, CD-váltós hifi rendszert, a markolat- és els?-hátsó ülésf?tést, az interkom rendszert, valamint a DeLuxe változat GPS navigációs rendszerét és a világels? motorkerékpár légzsák rendszerét azért érdemes megemlíteni.
Klikk és galéria nyílik!
Természetesen millió és millió, hasznos és/vagy csak esztétikus gyári kiegészít?vel szabhatjuk át személyes ízlésünk szerint Gold Wingünket, ja, és az új színek: Moszkitó Barna, Gleccser Fehér és Köd Fekete…
Legutóbbi hozzászólások