Nem tetszett a luzitán pálya a Kawasakinak, meglehet?sen szomorúra
sikeredett a ZX-RR atlanti turnéja. McCoy és Pitt egyaránt feladták a
versenyt, el?bbi h?tési, utóbbi gumiprobléma miatt. A csapatnak nagyon
gyorsan ki kell találnia valamit. Bármit.
‘Meglep?, de a motor az elején jól ment, és azt hittem, tudom tartani
a
lépést a csoporttal. Ám az utolsó körökben egyszer?en nem tudtam kijönni a
kanyarokból, az oldalsó tapadás elt?nt, nagyon nehéz pillanatokat éltem
meg. Semmit sem tudtam csinálni. Kemény volt, de fizikailag jól vagyok,
csak a megh?lésb?l kéne kilábalnom Rióig.’ – mondotta Andrew Pitt.
‘Én azt hittem, a h?t?b?l a gumikra folyik a víz, nem pedig az arcomba
spriccel.’ – sopánkodott Garry McCoy. ‘Az egyetlen dolog, amit tehettem,
az az, hogy megálltam. A csapat keményen dolgozott a hétvégén, remélem Rio
pozitívabb lesz.’
Nehéz volt a Suzukinak is. Pontott szeretett volna csenni a csapat
Estorilból, ám a konkurencia megint csak gyorsabbnak bizonyult, így sem
Roberts, sem Hopkins nem került az els? tizenötbe. Hangyányi javulást
azért megfigyelhettünk.
‘Az alapvet? célkit?zésünk az volt, hogy pontt szerezzünk’ – kommentált
Kenny Roberts. ‘Ehhez az el?ttünk guruló srácok segítsége kellett volna
igazán. Brazíliába hasonló elképzeléssel utazunk, remélem, végül
sikeresebbek leszünk.’
‘Nem vártam semmi többet a megszokottnál, de azért némi pozitív
el?relépést észrevehettünk a hétvégén. Reggel megváltoztattunk egy-két
dolgot a setup-on, és jobb lett a hátsó tapadás, aminek köszönhet?en
egyenletesen tudtam menni az egész versenyen. Tehát valamit léptünk el?re.
Eléggé elégedett vagyok a teljesítményemmel, a maximumot hoztam ki a
gépb?l. Köszönet az egész csapatnak!’ – nyilatkozta John Hopkins.
2oo3 legjobb futamát tudhatja maga mögött Marco ‘Macho’ Melandri,
aki a
hetedik, csapattársa, Carlos Checa a nyolcadik helyen ért célba. Melandrit
egyenletes versenyteljesítmény juttatta idén a legmagasabbra. Checa inkább
szenvedett: tudott volna ? jobbat is vasárnap.
‘Elégedett vagyok, és egy kicsit mérges is, mert végig fájt a jobb kezem,
és nem tudtam úgy fékezni, ahogy akartam. Szép és szórakoztató futam volt,
jól tudtam tartani az 1:4o körüli körtempót. Boldog vagyok, hogy az enyém
volt a leggyorsabb Yamaha!’ – mondta Melandri.
‘Gondban voltam a fékezéssel, f?leg az elején, teli tankkal. Ha akkor
jobban megyek, az els? ötbe is beértem volna. Jónak t?nt a szombati
baállítás, de vasárnap valahogy nem akart m?ködni. A dologból azt sz?rtük
le, hogy teljesen új geometriára van szükségünk. A lényeg, hogy tisztában
vagyunk a problémával.’ – tette hozzá Checa.
Legutóbbi hozzászólások