A Yamaha1980-as Viragója egyre kedveltebb alap a motorépit?k körében. John Ryland Classified motorjával már megmutatta, hogyan is kéne ezt csinálni, és most itt egy újabb komoly példa. Ez alkalommal Greg Hageman szabta át a Yamaha nagy asszonyát a Doc’s Chops garázsában.
Az alap tehát egy 1982-es XV750, aminek átalakulást egyébként a Discovery Café Racer sorozat második évadjában végig is nézhetjük. Hagemen teljesen új farok idomot és segédvázat épített a darázsszer? ülés kedvéért, továbbá 5 cm-t faragott a villákból az egyensúly érdekében. A jobb kezelhet?séget és az ülés pozíciót Tarozzi villamerevít?k és kormánycsutkák szolgálják.
Hátulra egy állitható hidraulikos leng?kar, el?re pedig egy tiszta Acewel kilométeróra került. A blokk a gyári Hitachi karburátor kivételével érintetlen. A 750 ccm V2 égéstérbe K&N légszürökön keresztül jut a leveg? és onnan szabadon robban ki dupla Mac Performance dobokon át. A felnikre Bridgestone Spitfires abroncsokat húztak és a váz elemeit matt feketére fényezték. Visszafogott, egyszer? és stílusos – hát nem ez a tökéletes 21. századi Café Racer?
Legutóbbi hozzászólások