Új fejlesztések eredményei az ötvözött alumíniumból öntött kerekek is,
vékonyabb küll?kkel és optimalizált falvastagsággal, aminek köszönhet?en a
rugózatlan tömegek kerekenként 300 grammal csökkentek. A felni átmér? elöl
3.50×17′-os, hátul 6.00×17′-os maradt, 120/70ZR-17-es els? valamint
190/50ZR-17-es hátsó gumikkal szerelve.
A GSX-R1000-es els? féktárcsái a korábbi 300 mm helyett most már 310 mm
átmér?j?ek, a radiális, négydugattyús féknyergekben alumínium ötvözet? dugattyúk
vannak, melyeket a szintén radiális helyzet? f?fékhenger m?ködtet. A hátsó fék
egy 220 mm átmér?j? féktárcsából, és egy – két könny?fém dugattyút magába foglaló
– féknyeregb?l áll.
Az újratervezett m?szerfal egy nagy, könnyen leolvasható analóg fordulatszámmér?t
ölel körül. Emellett folyadékkristályos kijelz? írja ki a pillanatnyi sebességet,
a járm? által futott kilométereket, számolja tetsz?leges útszakaszok hosszát,
mutatja az id?t, a h?t?víz h?mérsékletét, és jelzi a sebességfokozatot. Ugyanebben
az egységben vannak a különböz? visszajelz? lámpák: irányjelz?, reflektor, üzemanyag
szint, üzemanyag befecskendezés m?ködés, h?t?víz h?mérséklet és olajnyomás figyelmeztet?
lámpák. Tetsz?legesen beállítható motorfordulatszám elérésének jelzésére van
egy külön motorfordulatszám jelz? lámpa is (villantó).
A Suzuki mérnökei részér?l az ‘abszolút teljesítmény’
nemcsak egy frázis. Ez számukra kötelességet, hivatást és küldetést jelent.
Egy elkötelezett életmódot.
A végs? cél valóban uralni a versenypályákat. Folytatni a vitathatatlan dominanciát
a világ versenyein. Megteremteni és megtartani a valódi Suzuki fejleszt?k
és technológiák kiválóságát, ami a GSX-R 1000-eseket is a csúcsra juttatja.
A versenyeken és azokon kívül is.’
Hát röviden ennyi.
M?szaki adatok |
Motor típusa | négyhengeres, négyütem?, DOHC, vízh?téses |
Furat x Löket | 73,4 x 59,0 mm |
Henger?rtartalom | 999 ccm |
S?rítési arány | 12,5:1 |
Keverékképzés | üzemanyag befecskendezés (44 mm) |
Motorolaj mennyiség | 3,6 liter |
Gyújtás | elektronikus (tranzisztoros) |
Indítás | elektromos önindító |
Kenés | nedves olajtekn?s |
Villaszög / Utánfutás | 26,3 fok / 94 mm |
Er?átvitel | 6 sebességes mechanikus |
Els? áttétel | 1,857 (78/42) |
Végáttétel | 2.529 (43/17) |
Váz típusa | dupla hídváz, alumíniumötvözet |
Legutóbbi hozzászólások