EST. 2002

GSX-R1000K5

Új fejlesztések eredményei az ötvözött alumíniumból öntött kerekek is,
vékonyabb küll?kkel és optimalizált falvastagsággal, aminek köszönhet?en a
rugózatlan tömegek kerekenként 300 grammal csökkentek
. A felni átmér? elöl
3.50×17′-os, hátul 6.00×17′-os maradt, 120/70ZR-17-es els? valamint
190/50ZR-17-es hátsó gumikkal szerelve.

A GSX-R1000-es els? féktárcsái a korábbi 300 mm helyett most már 310 mm
átmér?j?ek
, a radiális, négydugattyús féknyergekben alumínium ötvözet? dugattyúk
vannak, melyeket a szintén radiális helyzet? f?fékhenger m?ködtet. A hátsó fék
egy 220 mm átmér?j? féktárcsából, és egy – két könny?fém dugattyút magába foglaló
– féknyeregb?l áll.

Az újratervezett m?szerfal egy nagy, könnyen leolvasható analóg fordulatszámmér?t
ölel körül. Emellett folyadékkristályos kijelz? írja ki a pillanatnyi sebességet,
a járm? által futott kilométereket
, számolja tetsz?leges útszakaszok hosszát,
mutatja az id?t, a h?t?víz h?mérsékletét, és jelzi a sebességfokozatot. Ugyanebben
az egységben vannak a különböz? visszajelz? lámpák: irányjelz?, reflektor, üzemanyag
szint, üzemanyag befecskendezés m?ködés, h?t?víz h?mérséklet és olajnyomás figyelmeztet?
lámpák. Tetsz?legesen beállítható motorfordulatszám elérésének jelzésére van
egy külön motorfordulatszám jelz? lámpa is (villantó).

A Suzuki mérnökei részér?l az ‘abszolút teljesítmény’
nemcsak egy frázis. Ez számukra kötelességet, hivatást és küldetést jelent.
Egy elkötelezett életmódot.

A végs? cél valóban uralni a versenypályákat. Folytatni a vitathatatlan dominanciát
a világ versenyein. Megteremteni és megtartani a valódi Suzuki fejleszt?k
és technológiák kiválóságát
, ami a GSX-R 1000-eseket is a csúcsra juttatja.
A versenyeken és azokon kívül is.’

Hát röviden ennyi.

M?szaki adatok
Motor típusa négyhengeres, négyütem?, DOHC,
vízh?téses
Furat x Löket 73,4 x 59,0 mm
Henger?rtartalom 999 ccm
S?rítési arány 12,5:1
Keverékképzés üzemanyag befecskendezés (44 mm)
Motorolaj mennyiség 3,6 liter
Gyújtás elektronikus (tranzisztoros)
Indítás elektromos önindító
Kenés nedves olajtekn?s
Villaszög / Utánfutás 26,3 fok / 94 mm
Er?átvitel 6 sebességes mechanikus
Els? áttétel 1,857 (78/42)
Végáttétel 2.529 (43/17)
Váz típusa dupla hídváz, alumíniumötvözet

www.suzuki-motor.hu

ugrás fel