Tegnap tartották Bolognában azt a várva várt találkozót, mely Loris Capirossi jöv?jébe, jobban mondva lehet?ségeibe hivatott betekintést nyújtani. A Ducati vezet?i és Carlo Pernat, a pilóta menedzsere voltak jelen, Capirex távol maradt a megbeszélést?l. A gyár két alternatívát vázolt fel h?séges versenyz?jének: dönthet úgy, hogy ducatisként versenyez tovább, ebben az esetben egy harmadik motort állít ki neki a gyári csapat, és marad a Stoner valamint az új jövevény Melandri alkotta együttesben. Vagyis nem teszik lapátra. A második lehet?ség, hogy abbahagyja az aktív motorsportot, és hároméves szerz?dés keretében afféle imázs-szerepben segíti a Ducatit. Pernat menedzser úrnak természetesen konzultálnia kell az érintettel, és nagy valószín?séggel az augusztus 19-i brnói Cseh Nagydíjra (vagy akár el?bb) közzéteszik a döntést. Már csak azért is, mert a Suzuki is visszajelzést várna, hiszen nekik pótolniuk kell a Kawasakihoz távozó John Hopkinst.
A Kawánál is érdekes a helyzet: a versenyzési metódusait jöv?re átszervez? akashiak Hopperrel már megegyeztek, kérdéses azonban a másik motoros kiléte. Randy De Puniet reméli, hogy hosszabbít vele a csapat, de arra az eshet?ségre is fel kell készülnie, hogy a zöldek ajtót megköszönik az eddigi munkáját. Lucio Cecchinello hondás csapata ebben az esetben tárt karokkal várná a franciát – hiszen az LCR mindenképpen megválik Carlos Checától (a spanyol akár a Superbike-ban is folytathatja), ráadásul Cecchinello és a Maisons Laffitte-i születés? De Puniet már dolgoztak együtt a 250-ben. A kérdés csak az, hogy az olasz csapattulajdonos, egykori pilóta rendbe tudja-e szedni a team költségvetését 2008-ra. Az LCR a hírek szerint tárgyal Andrea Doviziosóval is.
Legutóbbi hozzászólások