A Haoling az elektromos robogókban látja a jöv? bizniszét. Utángyártott motorkerékpár tükrökkel kezdték az ipart, minden elképzelhet? egyébbel folytatták, manapság pedig már igazi kétkerek?eket is gyártanak, a legújabb példány a Since nevet, és a Yamaha Giggle formáját kapta.
Egy kínai tanulmány szerint az elektromos járm?vek iránti érdekl?dés 2011-ben 14%-kal növekedhet az ázsiai országban, melyek dönt? többsége kétkerek? lesz, err?l a dübörg?nek manapság igenis nevezhet? piacról pedig kár lenne lemaradni – gondolhatták a Haolingnál.
Fiatalos, praktikus és mókás: ilyen a Yamaha Giggle – és immár a Haoling Since is.
Kétfajta Since-t kínálnak, egy 350 és egy 500W teljesítmény?t, el?bbi 30, míg utóbbi 45 km megtételére képes egy feltöltéssel, aminek egy munkábajárós „odára” elégnek kell lennie, a vissza el?tt pedig majd töltik az ólomcellás akkumulátorokat. Hát igen, a Since-ben hagyományos zselés akksikban tárolhatjuk az energiát, legtöbbjük a lábdeszka alá lett rejtve – ide a Lithium-Ion még nem ért el.
És amiben kínai veri japánt: gagyi de vagány kereket senki sem önt az övékéhez hasonlót!
Mindezzel persze eddig nincs is gond, hiszen ha egy átlag kínai felhasználó igényeib?l indulunk ki, oda nem fog egyhamar nagyon kelleni a modern technológia. Amire és ahogy egy ilyet használnának, arra kiváló a jó öreg zselésakksi is – de miért néz ki megszólalásig úgy a Since, mint a Yamaha egyik legmókásabb robogója, a Giggle? Vagy netán csak a véletlen m?ve lenne a szinte tökéletes formai egyezés? Esetleg licenc? Talán. De egyik sem valószín?. És akkor felmerül a kérdés: már megint kezdik? Vagy abba sem hagyták? El lehet menni a pofátlan másolásban bármeddig? Nem tudjuk, de az els? GSX-R formájú made in China vasakat már izgatottan várjuk.
Legutóbbi hozzászólások