Három napos zárt kapus tesztelésen van túl a Ducati: a jöv? év 800 köbcentis prototípusát vitték pályára a Mugellón. Ketten próbálhatták ki a motort: a gyári tesztpilóta Vittoriano Guareschi és az utóbbi két nagydíjon Gibernaut kevés sikerrel helyettesít? Alex Hofmann. Livio Suppo versenyigazgató szerint jó munkát végeztek, Hofmannt leny?gözte az állítása szerint az ideinél sokkal robbanékonyabb, jobb válaszokat adó GP7. A német pilóta a privát D’Antin együttesben szerepel 2007-ben is, állítják félhivatalosan: s?t a soron következ? futamokat is eredeti csapata szneiben teljesíti már, számára véget ért a gyári kaland.
A 800-as gépre a Sachsenring után majd fölül Loris Capirossi is, ami pedig Sete Gibernaut illeti, állapota javul, és ha nem is teljes érték? harcosként, de ott lehet a szezon fennmaradó versenyein. Meger?sítést nyert, hogy a jöv? idényben is négy darab Ducati áll a rajtrácsra, az ideihez képest azzal a különbséggel, hogy mindegyiket Bridgestone gumikkal szerelik majd. Kérdéses viszont, hogy mi lesz a meglehet?sen gyengén szerepl? Cardoso sorsa.
Pályán tesztelték továbbá azt a ‘labor-motor’ Ducati 999-et, mely jöv?re a Superbike világbajnokságban tör – nagy valószín?séggel – a címvédésre, hiszen az idei sorozatot már csak elveszíteni tudja a Troy Bayliss vezette csapat. A 999 pilótája Roberto Rolfo volt. Az SBK-masinát új elektronikus vezérléssel látták el, a Desmosedici MotoGP egyébként ugyanazt a rendszert kapja meg.
Legutóbbi hozzászólások