Ön nem olvassa rosszul és a szeme sem csal Önnek. Ez valóban egy háromkerek? robogó, melyet a Piaggio mutatott be a bolognai Motor Show alkalmával, mint koncepciót. Maga az ötlet nem teljesen újkelet?, de ez az els? valóban kidolgozott, gyártható állapotban lév? pionír prototípus. A robogót az olasz motorsport két csillaga, Simone Corsi és Mattia Pasini nyúzták a Motor Show bels? arénájában. A dinamikus menetpróbán kiderült, hogy az új Piaggio remekül viselkedik vizes borításon is: a két vb-pilóta igen elismer?en nyilatkozott a járm? stabilitásáról, úttartásáról.
A két els? kerék szinkronban fordul, és valóban versenymotorszer? bedönthet?séget biztosít, nagy oldaltartással. Az els? felfüggesztés állítólag nem sokban tér el egy hagyományos, közepes-nagy lökettérfogatú robogóétól (attól eltekintve, hogy két kerék forog a szokványos egy helyett). A fékrendszer három tárcsát alkalmaz, ami természetesen nagyon hatékony lassítást szavatol.
A prototípusokat a nagybecs?, négyütem?, egyhengeres Piaggio blokkok hajtották 250 és 500 köbcentis változatban – ezek már ismer?sek a Vespa GTS 250 és a Scarabeo 500 modellekr?l. Kereskedelmi forgalomba a gyár tervei szerint 2006 tavaszán, nyarán kerülhet a háromkerek?, persze akkor már kevésbé ‘kísérleti’ kinézetben. Kíváncsian várjuk!
Legutóbbi hozzászólások