EST. 2002

Hayabusa 13

A Suzuki Kölnben felvonultatott újdonságai között ott leljük a Hayabusa 2013-as változatát: forradalmi átalakítás nem történt, de azért lényeges frissítésen esik át a hamamatsui er?gép. 

Végre szériában is megkapja az ABS-t a Busa, emellett új, egyblokkos Brembo féknyergek érkeznek el?re, ezek könnyebbek az el?dénél és a dugattyúik is nagyobbak. Hátul marad az egydugattyús Tokico nyereg, 260 mm átmér?j?, 5,5-ös vastagságú tárcsával.

Suzuki_GSX1300R_Hayabusa_2013

Suzuki_GSX1300R_Hayabusa_2013 Suzuki_GSX1300R_Hayabusa_2013

Suzuki_GSX1300R_Hayabusa_2013

Történt egy enyhe aerodinamikai indíttatású átrajzolás, a blokk pedig az ismert vízh?téses négyhengeres, 1.340 köbcentis lökettérfogattal. A Suzuki 197 lóer?s legnagyobb teljesítményt jelent (9.500 percenkénti fordulaton mérve) és elképeszt?, 155 Nm-es forgatónyomatékot – 7.200-on.

Lesz vezetésimód-kiválasztó (S-DMS), a Suzuki Drive Mode Selector rendszere három gyújtástérképet ajánl be a 2013-as Hayabusán. Nem lesz viszont kipörgésgátló. Az új motor fekete-szürke és fehér-szürke árnyalatokban kerül a kereskedésekbe.

Suzuki_GSX1300R_Hayabusa_2013

Suzuki_GSX1300R_Hayabusa_2013

Suzuki_GSX1300R_Hayabusa_2013

Suzuki_GSX1300R_Hayabusa_2013

Suzuki_GSX1300R_Hayabusa_2013

Klikk a képre! Galéria nyílik!

ugrás fel