Nem csoda, ha csak félig elégedett legutóbbi, Le Mans-i teljesítményével a Honda Racing gyári alakulat. Dani Pedrosa negyedik helye jó eredménynek mondható, ha számba vesszük a kis spanyol legendásan rossz viszonyát a vizes borítással (az csak Pedrosa szorgalmát dicséri, hogy minden edzés-lehet?séget megragad, hogy csiszolja ebbéli tudását). Sokkal többet várt viszont Franciaországtól Nicky Hayden: a címvéd? amerikai remekül hozta a verseny els? felét, a kés?bbiekben viszont a küls? szemlél? számára brutális balesetet szenvedett, s kicsúszásával nemcsak újabb értékes pontoktól esett el, de egy bordája is eltörött.
Most így, nem éppen a legjobb kondiban várja a Kentucky Kölyök az egész vb-sorozat egyik legtrükkösebb helyszínét, a Mugellót: ‘Nagyon csalódott vagyok a Le Mans-i végjáték miatt, de az egész az én hibám’ ismeri el Nicky. ‘Óriási motiváció van bennem, hogy szép versenyt fussak Olaszországban, ahol még a leveg?nek is más szaga van – tudja ezt minden pilóta és minden szurkoló. A pálya nagyon technikás és sokarcú, vannak benne hosszú egyenesek, jelent?s szintkülönbségek, gyors irányváltások. Hogy minden részét kihasználhassuk, agresszív motorra és jó teljesítményre van szükség.’
Daniel Pedrosának ha valami miatt aggódnia kell az Olasz Nagydíjra készülve, akkor az az er?nléte és az ellenfelek motorereje. Ahogy ? mondja: ‘Mint Kínában, itt is nagyon fontos az er?s blokk, látva a hosszú célegyenest. Érdekes lesz látni a különbséget a tavalyi 1000 köbcentisek és az idei 800-asok között, hogy hogyan igazodnak a pályához. Ez a helyszín er?sen próbára teszi az állóképességet az irányváltások és a gyors kanyarok miatt. 2006-ban egy jónak mondható negyedik hellyel zártam – idén megpróbálok javítani.’
Legutóbbi hozzászólások