Amerikában keresztezték össze a már önmagában is sikerszériának mondható egyedeket. A legtöbb gént a Kawasakitól kapja a Kawabusa: a blokkon és a futóm?vön kívül minden a ZRX-é, az er?forrás ’Busa, míg a farokidom és a segédváz az ezres Gixxer sajátja.
Mindössze a tank és a dupla acél bölcs?váz maradt meg az eredeti 2003-as ZRX-b?l, a készít? egyszer?en odáig volt a Kawa üléspozíciójától, és a klasszikus kinézetre hajló váztól. Ugyanakkor, hogy, hogy nem, ráültették egy Suzuki GSX-R 1300-ra, aminek meg a menetteljesítményét?l volt odáig, meg vissza. Mit lehet ilyenkor tenni?
Pénz hiányában a kölcsön motor visszaadása után az ember simán le tudja magát inni annyira, hogy elfelejtse az egészet. Tüneti kezelésnek nem rossz. Ha rendelkezésre áll a financiális háttér, meg lehet vásárolni mindkét modellt. Végül is a bigámia is egyre több országban elfogadott… Ám, az igazán nagy mesterek nem adják fel csak úgy: számukra a kompromisszum a vesztesek dunyhája, amivel be lehet takarózni, ha a dolgok kínosabbra fordulnak.
A motor készít?je nem igazán ismert lehetetlent. Egyszer?en összeválogatta kedvenc motorjainak legjobban sikerült alkatrészeit, és beindítva a láncreakciót lelökte a metamorfózis lejt?jén az alkatrészeket. Az üléspozíció miatt maradt a ZRX váza és tankja, az er?forrás egy 2005-ös Hayabusából érkezett. A sport-túra gép futóm?vében jobban bízva, a GSX-R teleszkópjait húzták bele a villakiflikbe. A GSX-R 1000 K6 farokidomának sportossága bolondítja meg végül az egészet, a GSX1400-ról leemelt els? lámpa és m?szerfal er?sítik a ZRX klasszikus jegyeit. Nos?
Legutóbbi hozzászólások