A Harley-Davidson Sportsterre rengeteg custom bike született már, szinte minden értelmezhet? stílusban, trackert?l a bobberig, sportostól a chopperig, café racert?l a scramblerig. A Sportster kiválóan idomul mindenfajta ötlethez, márpedig ötletb?l nincs hiány a tulajdonosok és az elszánt motorépít?k részér?l.
Roberto Rossi a mantovai HD-díler a kilencvenes évek közepe óta viszi a boltot, de az új modellek értékesítése mellett az is célja volt, hogy a telephelyen lakájos m?helyt rendezzen be, ahol kedvére szerelheti a kéthengereseket. Álmainak megtestesülése a Stellalpina, amellyel célja egy – ahogy az Alpesi csillag név is mutatja – , a hegyekben is megmotorozható gép megépítése volt. Noha nem kifejezetten alpinizmusra tervezték az XL 1200-at, teljesen hihet? a dolog…
A kiindulási alap a 2004-es modell volt, az Evo-2-es, de még CV karburátoros blokkal. Az er?forráshoz nem is nagyon nyúlt Roberto, a Vance & Hines kipufogó persze kijárt, és a hot rod-stílusú légsz?r? sem nevezhet? túlkapásnak. A váz is a széria motoré, mínusz a hátsó sárvéd? tartói – egy Softail átalakított, és egy Lucas féklámpával ellátott sárhányója került fel a Stellalpinára. Ez a beavatkozás, az els? sárvéd? kiiktatása mellett jól láttatja a Firestone ANS scrambleres stílusú abroncsait a 19′ ill. 16′-os küll?s felniken.
Az újrafényezett tank hátrébb és lejjebb került eredeti pozíciójához képest, a motor tömegközéppontját alacsonyabbra és a hátsó kerék irányába tolva el, ezzel jobb man?verezhet?séget eredményezve. El?l egy egy szintén mélyebbre ültetett Bates fényszóró és egy Fat Boy teleszkópja dominál, FL Shovelhead emel?kkel. A kormány K&N Superbar, a karok a Kustom Tech termékek. A gyémánt alakban varrt nyereg igen hivogató… 22 ezer euróért bárki megkaphatja, feltéve, hogy nem hatodiknak jelentkezik – signor Rossi öt példányt készít a Stellalpinából a mantovai HD kereskedés egy titkos zugában.
Legutóbbi hozzászólások