EST. 2002

Hétf?nként fut az Aprilia

Az immár a Piaggio "alá" tartozó motor nagy valószín?séggel folytatja
pályafutását, de mint kísérleti prototípus
. Együtt fog fejl?dni a MotoGP
többi résztvev?jével, ugyanazokon a pályákon, de versenyen kívül, a nagydíjakat
követ? hétf?kön lép pályára tesztelések keretében
(ezeket a hétf?i túlórákat
már megszokhattuk a 2004-es szezonban: kézenfekv?, hogy a csapatok erre az id?pontra
iktatnak be tesztmunkát a rohanó vb-versenynaptár közepette).

Az Aprilia pilótája nem Marcellino Lucchi lesz, hanem Jeremy McWilliams.
Az északír azonban lehet, hogy más kenyéradót talál magának januárban, és a
futamokon is szóhoz juthat (ebben az esetben természetesen az Aprilia nem számíthat
a szolgálataira), hiszen öt motor még hiányzik a provizor rajtrácsról: a
két Aprilia mellett Kenny Roberts két Proton-KTM-e sem biztosította helyét a
FIM nevezési listáján
, ezen kívül hiányzik még Luis D’Antin egyik Ducatijának
bejelentése is.

A jelöltek köre mindenesetre egyre sz?kül: Neil Hodgson és Kurtis Roberts
az AMA SBK-bajnokságba szerz?dtek, Norifumi Abe a WSBK-ba, Nobuatsu Aokival
pedig mint a Bridgestone hivatalos tesztpilótájával találkozhatunk ezentúl.

A MotoGP-versenyz?k nemzetek szerinti megoszlásában Olaszország vezet jelen
pillanatban
a maga hatosfogatával. Az USA és Spanyolország négy-négy pilótát
állít ki, Japánt kett?, Ausztráliát, Brazíliát, Németországot és Nagy-Britanniát
egy-egy sportoló képviseli.

ugrás fel