EST. 2002

Hiperretró befecskendezéssel: Vespa LXV125

A Piaggio csoport elkészítette és nem rest piaci körforgásba hozni az LXV125-ös Vespát, amelynek el?dje 2006-ban, a negyedliteres nagytesóval (GTV250) kézen fogva debütált, mint a Vespa márka fennállásának hatvanadik évfordulóját ünnepl? modell.

Azóta sok víz lefolyt rajtunk, a retró-robogók megállták a helyüket a kereskedésben, így jöhet a folytatás: az injektorral szerelt új változat még kevesebbet fogyaszt és még környezetbarátabb. A stílusa meg továbbra is utánozhatatlan.

A számokkal ugyan nem dobálóznak az olaszok, nincs is nagyon teteje ebben a kategóriában, csak annyit közölnek, hogy a négyütem?, két szelepes, légh?téses blokk a befecskendezéses kivitelben nagyobb teljesítményt és alacsonyabb fordulaton jelentkez?, magasabb forgatónyomatékot produkál, mint a karbis el?d. Kiemelik a minden korábbinál folyékonyabb gyorsulást, ami a városi használat során nem kis erény, pláne, ha visszafogott üzemanyag-fogyasztással jár párban.

A Vespa LXV er?forrását teljes egészében a Piaggio f?hadiszállásán, Pontederában rakják össze, amely világviszonylatban is az egyik legfajsúlyosabb kutatási-fejlesztési centrummá n?tte ki magát. A csúcstechnikás retró-robogócska csinos, bruttó 3.990 eurós árcímkével startol az olasz szalonokban, egyel?re a képen látható Portofino-zöld színben.

ugrás fel