EST. 2002

Honda CB4X Concept

A Római Design Stúdió ismét ütős munkával állt elő. Ha Honda és európai szemmel is kimagasló megjelenés, akkor szinte biztosan benne van az olasz központú tervező csapatnak a keze. Sok motort terveztek már náluk, a CB sorozat tagjaitól az népszerű SH robogón át.

Honda’s Rome R&D Centre proudly unleashes the CB4X at EICMA

Most lehet ismét egy új, a CBF sorozat születésének pillanatit láthatjuk. Izgalmas tervek és szó szerint letisztult motort terveztek. A négyhengeres, hátul egylengőkaros motoron LED fényszórókat és állítható plexit találunk. Jelenleg Öhlins/Brembo termékekkel, ami ha sorozat gyártásba kerül szinte biztosan változni fog. Az erőforrás 650 vagy 1000 cm3 lehet, szinte mindegy is mert annyira jól néz ki az SC Project kipufogó rendszerrel, hogy hozzánk bármikor betolhatják a garázsba.

Honda’s Rome R&D Centre proudly unleashes the CB4X at EICMA

Honda’s Rome R&D Centre proudly unleashes the CB4X at EICMA

Honda’s Rome R&D Centre proudly unleashes the CB4X at EICMA

Honda’s Rome R&D Centre proudly unleashes the CB4X at EICMA

Honda’s Rome R&D Centre proudly unleashes the CB4X at EICMA

Honda’s Rome R&D Centre proudly unleashes the CB4X at EICMA

Honda’s Rome R&D Centre proudly unleashes the CB4X at EICMA

Honda’s Rome R&D Centre proudly unleashes the CB4X at EICMA

Honda’s Rome R&D Centre proudly unleashes the CB4X at EICMA

Honda’s Rome R&D Centre proudly unleashes the CB4X at EICMA

Honda’s Rome R&D Centre proudly unleashes the CB4X at EICMA

Honda’s Rome R&D Centre proudly unleashes the CB4X at EICMA

Honda’s Rome R&D Centre proudly unleashes the CB4X at EICMA

ugrás fel