A legfontosabb újdonság minden bizonnyal a háromféle üzemmód: Standard, Smooth és Agressive beállítások közül választhatunk. A jobb hüvelykujjnál elhelyezett EMSB (Engine Mode Select Button) elnevezés? gombbal változtathatjuk a motorkarakterisztikát és az er?leadást, hogy a motorteljesítmény az aktuális körülményekhez, pályához ideálisan illeszkedjen. Ezen túlmen?en a Smooth és Agressive módok egyedi hangolására is lehet?séget biztosít az opcionális HRC Tuning Tool.
A Honda CRF450R fordított 48 mm-es KYB pneumatikus rugózású teleszkópokkal van szerelve, ami leveg?vel könnyedén állítható. Az új villákban külön állítható az alacsony- és nagysebesség? nyomó-, illetve húzófokozati csillapítás, ami precízebb hangolást, ezáltal hatékonyabb talajkövetést biztosít. A hátsó KYB rugóstag állítása az új CRF-en még könnyebb, mivel a csavarok jobban hozzáférhet?k.
A váltót is átdolgozta a Honda, az egyes fokozat kivételével mindegyik er?sebb, nikkel-króm-molibdén ötvözetb?l készül. Új hengerfejet és kipufogót is kapott, aminek köszönhet?en magas fordulaton n?tt a végsebesség, alacsony fordulaton pedig nyomatékosabb lett a blokk. A dugattyú is er?sebb lett, és megújultak a PGM-FI beállítások is.
Megújultak a grafikai elemek is a CRF450R-en, és könnyebb lett a váz. Dunlop MX52 gumikkal gurul ki, elöl 260 mm-es tárcsafékkel. A motor menetkész tömege 110 kg. Az árát még nem tudjuk.
Legutóbbi hozzászólások