EST. 2002

Honda – új aerodinamikai fejlesztés

A japán gyártó az elmúlt időszakban több olyan fejlesztést is bemutatott, ami motorok aerodinamikai hatékonyságát hívatottak javítani. Az „aktív” típusú, mely IMU-tól kapott utasítások alapján képes változtatni a motor aero profilját, és a most bemutatott nem aktív csoportba tartozó farokidom tervezetét.

A teljes újra gondolt hátsó traktus a a superbike és GT modelleket érintheti majd ha egyszer gyártásba kerül. A lényege, hogy a levegőt csatornákba vezetik, melynek célja, hogy csökkentsék az aerodinamikai ellenállást és függőleges erőt képezve stabilizálja a motor hátulját nagy sebességnél.

Mivel a farokidom ilyen jellegű kialakítása teljes mértékben megszünteti az utasülés alatti pakolási lehetőséget, a Honda egy eltávolítható táskát javasol a légcsatornákba.

 

ugrás fel