Ezzel az Európában kevéssé ismert, ám a japán piacon annál népszer?bb modellel, pontosabban annak 2009-es átiratával jöhet ki a Honda idén év közben annak a ‘piacélénkítési’ stratégiának a keretein belül, amelyet maga Fukui elnök fogalmazott meg évértékel? beszédében. A CB400SF elektronikus befecskendezéssel és VTEC-vezérléssel gazdagodik.
A tipikus kezd?motor-kategóriás, ‘mindentudó’ gép 399 köbcentis csupán, de minden ízében hozza azt a technológiai színvonalat, mint amit az aranyszárnyasok fels?bb osztálybéli modellei.
Zöld utat kapott az utolsó generációs PGM-FI befecskendezés és a VTEC szelepvezérlés – ennek lényege, hogy 6.000 percenkénti fordulatig csak hengerenként két szelep dolgozik, ami mintegy 24%-os üzemanyag-megtakarítást tesz lehet?vé.
A blokk névleges teljesítménye 53 lóer? 10.500 percenkénti fordulaton, legnagyobb nyomatéka 3,9 kgm 9.500-on.
A CB400SF-család vételára Japánban, átszámítva 6.700-8.600 eurós sávban mozog, változattól függ?en. Nem nevezhet? egy kimondottan olcsó motornak, de a négyszázas kategória a Felkel? Nap országában egy nagyon fontos szegmenst képvisel. A 2009-es frissítés egyel?re a belpiacnak szól, nagy talány, hogy Tokió megkockáztatja-e az európai bemutatást.
Legutóbbi hozzászólások