Támadás a nyolcadliteres osztályban Honda-részr?l ezzel az egyszer?nek és hasznosnak t?n? ajánlattal. Légh?téses egyhengeres, versenyképes fogyasztói ár és alacsony fenntartási költségek.
Az aranyszárnyasok egy új 125-öst mutattak be az Intermot rivaldafényében, amelyet kimondottan azoknak szánnak, akik különösebb flikkflakk nélkül kívánnak közelíteni a motorozáshoz, mint olyanhoz.
A jövevény a CBF-család legifjabbik sarja, azé a törzsé, amely Hondán belül a praktikus és funkcionális járgányok szinonímája. Küls? megjelenését tekintve is szoros rokonság fedezhet? fel a nagyobb fivérekkel-n?vérekkel, a négyhengeres hatszázassal illetve ezressel.
Különös ismertet?jegyek vannak, és ezek eléggé jól is állnak a kis CBF-nek, bár ízlés dolgában mi leszünk az utolsók, akik ítéletet mondunk. A tank vonalaival konvergáló kis fejidom meghatározó elem a maga fekete színével és füstszín?-áttetsz? kiteljesedésével.
De említhetjük a sportmotorokról átemelt kétosztatú nyerget is, amely a talajtól mindösszesen 792 mm magasan helyezkedik el – azaz nem kell égimeszel?nek lenni a piros lámpánál történ? teli talpas támasztáshoz. Próbáltak egy lendületes formatervet tet? alá hozni, ami hellyel-közzel – a kategória engedte kereteken belül messzemen?en – sikerült is.
A csontozat teljesen hagyományos, rombuszforma acél vázsszerkezet, el?l 30 mm szárátmér?j? teleszkóp, hátul állítható rugóstag-pár. Alapkivitel?ek a fékek is, el?l 240 mm-es tárcsa, hátul 130-as dob. Ez utóbbinál talán egy kicsit kilóg a lóláb, de ne feledjük: a modellt kett?ezer euró, mai tudásunk szerint félmillió forint körüli vételáron kívánja értékesíteni a márka.
A kétszelepes blokk viszont elektronikus befecskendezéssel dolgozik, ami 11 LE-s legnagyobb teljesítményt és 10,5 Nm-es forgatónyomatékot ad le. A váltó öt sebességes. Ez egy tipikus tanulómotor, amivel akár közepes távolságok is gond nélkül bejárhatók: nem az ereje az erénye. Hanem például a fogyasztása: egy 13 literes teli tankkal 600 km-es hatósugárban közlekedhet vele az ember, ami azért, valljuk meg, szép munka a mérnöksereg részér?l.
Legutóbbi hozzászólások