EST. 2002

Honda CBR 1800 RR!

Van az úgy néha, hogy balesetes lesz a paripa, és az embernek el kell gondolkodnia a következ? lépésen. Lecserélje? Rendbehozassa? Átalakítsa? Ha a döntés egy kocsmában születik meg egy, az átépítés mellett elkötelezett, amúgy custom-megszállott haverral, akkor bizony nem marad sok kérdés. Az elkövet?k Doug Staab (a pórul járt tulaj) és Cedric Smith (a m?ért? haver), utóbbi a washingtoni Everett m?hely vezet?je és az itt bemutatott projekt szellemi atyja.

Ahogy a képeken is látszik, az alap nem egy CBR, amin blokkot cserélek, hanem egy Gold Wing, amit alaposan átöltöztettek – ‘alul’ azonban minden ugyanolyan, mint az eredeti nagycirkálón: a hathengeres, 1.800 köbcentis er?forrás, a kardán végáttétel, a váz… A karosszériát természetesen cserélni kellett, ehhez els? lépésként egy Fireblade-katalógust vettek kézbe az alkotók. Újraálmodták az elektromos részt, el?re egy Suzuki GSX-R felfüggesztéseit ültették be, hátulra egy CBR1000RR segédvázat és egy nagyobb hátsó kereket. A motor nagyjából a felét nyomja, mint ‘el?z? életében’, Goldwingként, az 1.8-as blokk nyomatéka és teljesítménye viszont nem lett kisebb. Ráadásul a duó következ? terve, hogy rátolnak egy kompresszort…

ugrás fel