A tavalyi tokiói motorkiállításon a Honda bemutatott egy negyedliteres endurót, CRF250L néven. Sikere olyan nagy volt a közönség körében, hogy az erre való tekintettel az öreg kontinensen is forgalomba hozzák majd idén nyártól a motort.
Egy vérbeli egyhengeres kis terepmotor intenzív használatra, ami sok szempontból visszaidézi a nyolcvanas évek legendás XL családját. A technika persze sokat fejl?dött azóta: egy vízh?téses, injektoros blokk kerül az ovális metszet?, merev acél cs?vázba. Hátulra alumínium leng?villa kerül Pro-Link csillapítással, el?re felfordított teleszkóp. Szemrevalóak és biztosan nagyon hatékonyak a hullámos féktárcsák.
Árképzésér?l nincs hír, pontosabban annyit már bedobtak a köztudatba Hondáék, hogy verhetetlen ár-érték arányra számíthat a publikum, és ugyancsak a CRF250L melletti érv, hogy a motor üzemeltetési költsége is kimondottan kedvez? lesz. Több információ – és az Európának címzett m?szaki adatlap – valamikor áprilisban várható.
Legutóbbi hozzászólások