Mint arról már írtunk, az ázsiai piacnak szánt és ott komoly sikereket elér? modellt mi is szívesen látnánk a magyar utakon. Abszolút létjogosultsággal bírna egy jól eltalált árral Európában és hazánkban is a japán gyártó modellje.
Fiatalos és kezd? motornak is tökéletes választásnak igérkezik.
Ráadásul némi frissítéssel és két modellel is rendelkezik már a CRF: a CRF 250L enduró, amely már egy éve megtalálható a palettán, valamint az új városi motorozásra is tökéletesn alkalmas M jelzésü és 20 mm-el alacsonyabb testvére.
Igényes megoldásokat és átgondolt kivitelezést találunk a kis Hondán
Az utcára gyártott CRF250M er?sített fékrendszerrel és utcai gumikkal érkezik, amiket 17 colos kerekekre szerelnek. Futóm?ve állitható és a motor áttételezését is erre a célra hangolták a gyár mérnökei.
‘Egyben’ van
Maga a blokk 249 cc-es vízh?téses, és ha lehet hinni a kinti kollégáknak, akkor rendkivül alacsony fogyasztás mellett sikerült egy a kategóriájában kell? nyomatékkal és teljesítménnyel felvértezett modellt készítenie a Hondának.
Remélhet?leg hamarosan megérkezik hozzánk is, és akkor már egy jóval átfogóbb teszttel is be tudunk számolni róla.
Legutóbbi hozzászólások