EST. 2002

Honda DN-01

Szigorúan esztétikai értelemben a Tokióban frissiben bemutatott, innovatív Honda DN-01 sport-túramotor valahol középütt helyezkedik el custom, országúti motor és robogó közt. Dinamikus vonalvezetés, széles nyereg, állítható háttámla a vezet?nek és mindössze 680 mm-es nyeregmagasság. Mindez nagy menetkényelemre utal, s ezt támasztja alá a lábtartók széles kivitelezése, meg a pilóta felé tartó kormány, ami majdnem teljesen kiegyenesedett vezetési testhelyzetet tesz lehet?vé.

Nagy figyelmet szenteltek az utasnak is: az ülésfelület nagy, a két ‘beépített’ kapaszkodó pedig belesimul a designba. Hosszasan tanulmányozták a járm? súlyelosztását a Honda mérnökei, hogy a lehet? legjobb vezethet?séggel ruházzák fel a DN-01-et, annak 1.605 mm-es tengelytávja ellenére is. A modell egyel?re a tanulmány szintjén áll, koncepcióként mutatták be a japán f?városban. Könnyen lehet, hogy piacra gurították volna, ha nem tartalmazza az autómata váltót, mint újdonságot.

A négyütem?, kéthengeres, 680 köbös blokk hidraulikus sebességváltóval dolgozik együtt, amely hatékonyan, rángatás nélkül kapcsolja a fokozatokat. A nem is olyan távoli jöv?ben könnyen a kereskedésekben láthatjuk viszont.

Ferodo fékbetétek vásárolhatók ehhez a motortípushoz is a
üzleteiben.
ugrás fel