A kipufogó-kérdés is megér egy külön misét: ha a jobboldalt kikandikáló rövid végre pillantunk, jusson eszünkbe a hasonlat a jéghegyr?l és annak csúcsáról: a négy kollektor szöge az immár klasszikus CB 400 F-et idézi.
A ‘tüd?’ a blokk alatt kapott helyet: ez a megoldás garantálja, hogy a leend? Hornet-tulajok különös gonddal legyenek járdaszegélyre föl- és leparkoláskor. A járm? teljesíti az Euro-3 környezeti normát.
A váz ugyanaz a gyémánt szerkezet, amely az el?dr?l ismer?s, anyaga viszont sokkal nemesebb: alumínium, akárcsak a leng?villa. A mérlegelésnél érezhet? mindennek az áldása: öt kilóval nyom kevesebbet ez a Hornet a korábbinál, és valóban kompaktabb, könnyedebb benyomást kelt.
A fordított teleszkópvilla azon kevés elemek közé tartozik, amelyet meg?riztek az el?z? Hondáról (41 mm-es szárátmér?, nem állítható), mert bizony a fékrendszer is új tárcsák és nyergek érkezését ünnepli, ráadásul a naked ABS-szel és CBS-szel is rendelhet? lesz. Szintén a sportosság jegyében kerülnek szériában Pilot Power abroncsok a járm?re a korábbi Pilot Road helyett.
Összességében egy a korábbinál stílusosabb, nagyvonalúbb és kidolgozottabb Hornettel állunk szemben, ami ugyan elhagyja a progresszív csillapítást és a futóm? beállítására minimális lehet?séget ad a motorosnak.
A m?szerpanel információkban nagyon gazdag, designban pedig egyértelm?en modernebb. Januárban érkezik a kereskedésekbe, ára a hírek szerint alig haladja meg a most kapható modellét.
Legutóbbi hozzászólások