EST. 2002

Honda PS 125i és 150i

2005. januártól októberig 37.000 darab Honda SH-t -t adtak el csak Olaszországban. nem csoda hát, hogy a Honda Milánó után egy újabb olasz nagyvárost, Bolognát választja a PS bemutatójára, az immár hagyományos Motor Show keretein belül. A Hondának tehát nem elég az Itáliában bestsellernek számító SH 125i és 150i egyeduralma, amelyet legf?képpen az új vonalvezetésének és egy

PGM-FI

befecskendezéses, Euro-3 környezeti normának megfelel? blokknak köszönhet. Világpremierrel állnak el?, új színfoltot pöttyintenek a már amúgy is élénk palettára.

A PS-ben a nagykerek? rokon er?forrása dolgozik: egyhengeres, befecskendezéses, katalizátoros, Euro-3 homologizált. A 125-ös változat 13,7 LE-t, a 150-es 15,7 LE-t teljesít maximálisan, fogyasztási paraméterei mindkett?nek kiemelked?en jók. Az SH-hoz képest kisebbek a kerekek, 13 colosak. A fékberendezés változatlanul kombinált rendszer? tárcsa/dob megoldás.

A fejlesztés egy az egyben Olaszországban készült. A modell csak Európában kerül értékesítésre (a név PS mozaikszava Paneuropean Scooter-t jelent).

A nyereg alatti hasznos térben egy zárt bukósisak fér el, a m?szerpanelen pedig minden jelezve vagyon: többek közt folyadékh?mérséklet, üzemanyagszint és a pontos id? egy digitális órán. A széria tavasszal érkezik a szalonokba és amennyire sejteni lehet, a Dylan robogócsaládot váltja. Áráról még nincs hír.

ugrás fel