Talán sokakban felmerült már a kérdés: vajon a Honda ‘euroatlanti’ kínálata miért nem fed le egy olyan élénk és piacilag fontos szektort, mint amilyen a 400 köbcentis robogóké. A válasz az, hogy a kérdés értelmét vesztette: a párizsi Mondialon ugyanis a publikum elé állt a Silver Wing, amely az els? négyszáz köbös kéthengeres robogó és amely egyébként Japánban már javában sikermodell.
A 400-as ezüstszárny természetesen a 600-as egyenes ági leszármazottja, gazdag szériafelszereltségét és 55 literes nyereg alatti hasznos rakterét is attól vette örökbe.
Ami meglep?: a ‘kis’ blokk szintén párhuzamos kéthengeres, PGM FI befecskendezéses, katalizátoros, HECS 3 lambda-szondás, vagyis az Euro-3 normának b?ven megfelel? egység. 8.000 fordulaton 36 LE leadására képes, a forgatónyomaték maximuma pedig 37 Nm, 6.500-on a gyár közlése szerint.
Az adatok alapján a Silver Wing könnyen kategóriája egyik legelismertebb járm?ve lehet és talán néhány félezres modellel is birokra kelhet, 228 kg-os száraz tömege ellenére. A fékezés szériakiszerelésében tartalmazza a CBS rendszert.
Legutóbbi hozzászólások