Egy 1980-as Honda CB 750 KZ modell átépítése ez, amit a képeken látunk – könnyed és elegáns vonalvezetés bontakozik ki a szemünk el?tt a spanyol CRD (Café Racer Design) m?hely munkája nyomán. Ez a kilencedik épített motorjuk, ezért a névben szerepl? #9 jelzés – fed?neve pedig ‘Brownie’ a customnek, utalva a színhatásra.
Semmi meghökkent? dolgot nem vittek végbe a derék hispánok az építés három hónapja alatt: kicsi, de hathatós, hagyományosnak mondható beavatkozásokat eszközöltek. A fogyókúra egyik f? eleme az elektromos rendszer egyszer?sítése volt, a gyújtás a tank alá került, jobb oldalra, az amúgy a nyereg alatt lév? akkumulátor pedig egy kis alumínium tartóba került áthelyezésre.
A teljesítményt Keihin karburátorokkal növelték meg, a felfüggesztések terén a Showa villák és a Hagon gyártmányú rugók jelentik az újdonságot. A 4-4-be kipufogórendszer teljes egészében kézimunka eredménye, a karakteres kormánycsutkák szintúgy, ez utóbbiak a Goneli nev? konstrukt?rt?l származnak. A café raceres összhatást legnagyobbrészt a tankidom adja meg, az arany-barna-fekete színkombó pedig igazán pazar. A CRD#9-b?l egyetlen darabkészült, ami már gazdára lelt, de búslakodás helyett inkább böngésszük át a spanyolok eddigi munkásságát erre a linkre kattintva.
Legutóbbi hozzászólások