A várakozás nagy volt. Legalábbis a Honda standját körülállva Kölnben. A falakra mindenütt ‘V4’-feliratok kerültek, csak hogy a bámész sereg sejtse, mi lesz a téma, vagy vezérfonal a bemutatón. V4, és egy seregnyi motorkerékpár, amely ilyen elrendezés? blokkal hódított a gyorsasági vébé királykategóriájában, amikor még 500 GP néven futott, vagy nyerte a suzukai nyolcórást, NR 750, VFR és a jelenkor RC212V-je… minden körítés adott volt, hogy valami igazán nagyszabásút lássunk,
Azt A Bemutatót, amelyet egészen az aktusig titokban tartott a márka…
Mi lesz, tán csak nem egy új VFR? És nem. Vagy igen, csak a kett?ezer-tizeniksz évi modell? Nem egy ‘hús-vér’ aktuálmotor állt a porondon, hanem egy futurisztikus valami, egy prototípus, amely bevezeti (?), nagy vonalakban a f?bb irányultságot és megoldóképletet V4-témában.
Látjuk: sz?k V, jellegzetes leng?kar, CBR-szer? farokidom… a képek magukért beszélnek. A V-Four üzenete egyvalamiben aligha hagy kételyt: a majdani új VFR aligha lesz V5-ös, mint azt sokat feltételezték a közelmúltban.
A Hondán látszik, hogy hisz ebben a konstrukcióban, és bár az itt láttatott dizájn nagyon vad, az er?forrás fejlesztése g?zer?vel folyik. Amit senki nem tud pontosan a projektben dolgozókon kívül, hogy milyen stádiumban van? Vajon a távoli jöv?ben lesz valósággá, vagy már az idei milánói Eicmán szembejön? A hondás vezet?k sejtelmes válasza szerint ‘hamarabb találkozhatunk vele, mint hinnénk’. Azon mindenesetre cseppet sem lep?dnénk meg, ha ez a blokk lenne a következ? generációs modellpaletta szíve.
|
Legutóbbi hozzászólások