A Honda szerint a VFR1200 sporttúra motorra épül? új vas egy „kaland sporttúrázó, ami egy mer?ben új irányba viszi el a Honda V4-legendát.” A motort tavaly mutatták koncepció formában, de már akkor nagyon szériaérettnek t?nt.
A Crosstourer ugyanazt az egykettes er?forrást vonultatja fel, amit a VFR-F-ben is megtalálunk, illetve alumínium hídváza is hasonló. A külalakot egyértelm?en a nagy túraendúrósként álmodták meg, a futóm? hosszú rugóutakkal rendelkezik és az üléspozíció is kényelmes, felegyenesedett, hosszú utakon sem fáarsztó.
A kerekeket a nagy teljesítmény és tömeg mellett viszonylag visszafogottan választották meg: elöl 110/80-19, hátul 150/70-17-esek, az els? futóm? 43 mmé-es fordított, a hátsó a Hondától már megszokott Unit Pro Link felfüggesztés? központi rugóstag. Akárcsak a VFR, a Crosstourert is kardántengely hajtja.
Üzemanyagtankja hatalmas, 21,5 literes, fogyasztásnak a Honda 6,1 litert ad meg 100 kilométerenként. A Crosstourer tengelytávja 1595 mm, az els? futómú villaszog 28 fok, az utánfutás 107 mm, az ülésmagassága tetemes 850 mm. A Honda adatai szerint a menetkész tömege 275 kilogramm, míg az extraként rendelhet? duplakuplungos DTC váltóval 285 kg.
A VFR-franchise-t kiegészít? túraendúrón jelenik meg els?ként, de a VFR1200 is örökölni fogja 2012-t?l az újonnan kifejlesztett kipörgés-gátló elektronikát, a kombinált ABS természetesen továbbra is a szériafelszereltség része. A Crosstourer négy színben (ezüst, fekete, fehér, piros) lesz kapható jöv? tavasztól.
Legutóbbi hozzászólások