Ha van olyan szegmens, amelyben a Husqvarnának az égvilágon semmit nem kell tanulnia senkit?l, akkor az a 125 köbcentis terepmotoroké. A közönség mindig is díjazta, a márka mindig is figyelt rá, és így megy ez már 1988 óta, akkor lépett ugyanis piacra az els? nyolcadliteres Husky-offroad.
Teljesen érthet?, hogy ebben az amúgy is élénk kategóriában a Husqvarna kifejezetten nagy figyelmet szentel a modelleknek, a paletták folyamatosan frissítik: Most is, blokkban-futóm?ben egyaránt van változás, méghozzá a különféle krossz- és enduró-sorozatokban motorozó profi pilóták visszajelzései alapján.
Kezdjük a CR 125-tel: a krossz egy új vázat kapott, aminek f?leg az alsó részén sz?kítettek, illetve a korábbiaktól eltér? a blokkfelfogatás is. Új rajzolatot kapott a sz?r?ház, amivel a cél a viszonylagos vízhatlanság, a hullámos féktárcsák a Brakingt?l származnak. Új kipufogót és kuplungot alkalmaz a Husqvarna a 2011-es gépen, a grafika pedig a hab a tortán. Alighanem végleg lejárt a matricák kora: a plasztikba dizájnt oltó eljárás neve In Mould.
Ugyanezen beavatkozásokat látta jónak eszközölni a varesei gyártó a WR 125-ön, a házi kisendurón, ez azonban – az arculati elemeken túl – kapott egy digitális vezérlést is az eddigi analóg helyett, illetve érkezik rá egy termosztát is, amellyel a motor h?fokát figyelhetjük. El?re a Kayaba 48-as, mindenhogyan állítható teleszkópja kerül.
Legutóbbi hozzászólások