Valami ilyesmire számítottunk: aprócska idomok, azok is a lehet? legagresszívabb formában, a Husky terepmotorjaihoz hasonlóan konkáv és konvex sokszögekkel szegélyezve – a Husqvarna 900-as utcai motorjáról volt már szerencsénk értekezni (itt, itt és itt), a tegnapi napon leleplezett késztermék eddig kielégíti elvárásainkat.
Túl sok információt azonban még nem tudhatunk a Nuda 900R-r?l (igen, a nuda meztelent jelent), egyel?re (a hivatalos piaci bevezetésig) a kiadott közlemény mindössze annyit mond, hogy 100 lóer?nél és Nm nyomatéknál több, kilóból azonban 175-nél kevesebb jellemzi majd az újdonság technikai adatait.
Klikk a képre, galéria nyílik!
A váz, a leng?kar és a kerekek lényegében megegyeznek a BMW túraendúró alkatrészeivel, a blokkot azonban „felfúrták” 900-asra, injektorát átprogramozták, és vélhet?en áttételeibe is belenyúltak, hogy még véletlenül se hasonlítson a nyugodt öreguras bajorra, helyette egy észbontó szupermotó-er?forrás volt a cél.
A futóm? – Husqvarnáról lévén szó – a legjobbaktól származik: elöl egy mindenhogy állítható, 48 mm szárátmér?j? Sachs egység dolgozik, míg hátul egy hasonlóan széles beállítási lehet?ségeket tartogató Öhlins központi tagot vehetünk észre. A szalámivágott kipufogó kétlyukú, gyári csövön (néhány Bimota kivételével) még nem láttunk carbonrost zárókupakot. A fékek Brembók, radiálisan rögzítettek, a tárcsák 320 mm-t számlálnak átmér?re.
Amit érdemes még észrevenni, az a hátsó lábtartó hiánya: ez is jelzés érték?, azt mondják vele, hogy a Huskynál nem babra megy a játék, itt bizony kompromisszumokról szó sem eshet; a KTM 990 SM-eket, és a Ducati Hypermotardját tartják els? számú ellenségnek. Ugyanakkor a 900 mögött ott az a bizonyos R bet?, együléses motorkerékpárt pedig már évtizedek nem láttunk senkit?l: biztosak vagyunk benne, hogy R nélküli, kétüléses változat is készülni fog a Nudából.
További információk, pontos technikai adatok a hivatalos bemutató után.
Legutóbbi hozzászólások