Az új SM 610-zel a Husqvarna a supermotard ágazat rajongóit szólítja meg, vagyis azokat, akik akár mindennapos használatra keresnek motort maguknak, de a versenygép-szer? küllemr?l sem hajlandók lemondani a plusz kényelemért cserébe. A futóm? ennek megfelel?en strapabíró szerkezet, a blokk pedig igen er?s az alacsony és közepes fordulattartományokban.
Megkülönböztet? jegyei a színek – metálszürke és a hagyományos sárga-kék és olyan fontos részletek, mint a magas, rövid, „racing”-vágású sárhányó, a fejidomszámba men? fényszórótartó maszk vagy az igazán formatervezett kipufogó.
A 12 literes tank beépített zárral rendelkezik és kulccsal nyitható. A m?szerpanelr?l minden fontos információ leolvasható. A kormány és a fék-gáz-kuplungparancsok elhelyezése nagyon emlékeztet az SM 450-510R versenyváltozatéra, ráadásként ezt egy négy helyzetben állítható fékpumpával látták el. A villa fordított típusú, beszállítója a Marzocchi, hidraulikusan állítható és 45 mm átmér?j?. A fékeket a Brembo adja, el?l 320 mm-es úszó tárcsa és egy új, négydugattyús nyereg, hátul hagyományos 220 mm-es tárcsa. A felfüggesztések és fékek lényegében megegyeznek az SMR modellekéivel, igaz, súlyozásuk könnyedebb.
Az SM 610 megtervezésekor szempont volt, hogy az utas is viszonylagos kényelemben érezze magát. Ezért a nyereg bélése eltér? s?r?ség?, a lábtartók pedig csúszásmentesek. A hátsó vázrészre lehetséges egy nagyon praktikus – szériatartozék – csomagtartót felszerelni.
A blokk fontos változásokat jegyez az utolsó változat óta. El?ször is törekedtek a minél csöndesebb és vibrációmentesebb m?ködésre, például új, puhább szelepek alkalmazásával. Sokkal er?sebb is ez a motor köszönhet?en a Keihin MX41 karburátornak és az új dugattyúnak – a számok így 39 kW-os (kb. 54 LE) tengelyre leadott legnagyobb teljesítményr?l szólnak 7.000 percenkénti fordulat mellett. Meg kell még említeni az egycsöves, katalizátoros kipufogórendszert, az elektromos, termosztátos h?t?berendezést és a szintén egyedi sz?r?t, amit ehhez az er?forráshoz terveztek és igazítottak a minél kiegyensúlyozottabb m?ködésért.
Legutóbbi hozzászólások