EST. 2002

Hyosung GT 650 R – 650 S

Nem mintha korábban kétségbe vontuk volna a koreaiak szándékait, de az új Cometeket
nézve egyértelm?en az látszik, hogy a kiungnami gyár valós és érvényes alternatívát
kínál, ráadásul igen versenyképes áron
az analóg japán ajánlatokhoz képest.

A távol-keletiek V-twin (647 kcm-es, 90 fokos kéthengeres, vízh?téses) blokkján
még van ugyan mit finomítgatni, de az er?forrás a maga 79 lóerejével (9.000
fordulaton) az élcsoportba tartozik
a maga kategóriájában. Az egyik közvetlen
rivális, a Suzuki SV például 7-8 LE-vel kevesebbet teljesít.

A váz a szokásos masszív acélszerkezet, az állítható fordított villa és
lengéscsillapító megmaradtak mind az R, mind a "félmeztelen" S-modellen
.
Elöl-hátul tárcsafékek dolgoznak: a kerekek mérete 120/60-17 (e) illetve 160/60-17
(h).

A m?szerfal analóg fordulatszámmér?vel, digitális kilóméterórával, -számlálóval
és kijelz?kkel szolgál. A tank térfogata 17 liter, a választható színek pedig
vörös a GT 650 R illetve sárga a GT 650 S esetében.

Összességében elmondható, hogy a két most bemutatott motor egymástól sokban
nem tér el, a korábbi GT-meztelenhez képest azonban jelent?s és szemmel látható
az el?relépés
. Az "R"-r?l mint a Hyosung palettájának csúcs-sportgépér?l
beszélhetünk a jöv?ben.

ugrás fel