Megújul az FTR paletta, mely 4 négy verziót kínál : a Basic, D, R Carbon és a Rally típusokban. A 2019-ben debütált motor erőforrását erősen felülvizsgálták, az amerikai cég mérnökei. Módosították a vázat, hogy növeljék a motor kezelhetőségét és mozgékonyságát. A négy változat is az optimalizálást szolgálja, melyek közül a Rally hasonlít a legjobban a régi modellhez. Elöl 19”, hátul 18” kerekek már csak ennél az egy modellnél található. A másik három típus alapfelszerelésként 17” kerekekkel és Metzeler Sportec abroncsokkal lett szereltek.
A sportosabb kerekek mellé teljesen állítható futóművet és módosított villaszöget (25 fok )terveztek az Indián munkatársai. Az állítható futómű rugóútja 120 mm-re csökkent, aminek köszönhetően az ülésmagasság 36 mm-rel került lejjebb. A 806 mm-es magassághoz 40 mm-rel keskenyebb kormány társul. Bár a 1203 cm3-es erőforrás teljesítménye változatlan maradt ( 123 LE és 120 Nm), a blokk már megfelel az Euro5 követelményeinek.
Végül egy teljesen új 4,3 hüvelykes kijelző és új színek teszik teljessé a ráncfelvarrást. Összességében az Indian a jobb használhatóság irányába vitte a méltán népszerű FTR modellt. A magasság csökkenése, a 17” kerekek vagy a jobb gázreakció, mind lehetővé teszik, hogy szélesebb közönség kedvence lehessen a 2021-es változat.
Legutóbbi hozzászólások