A Honda sem ül a babérjain, ha a robogós szektorról van szó: egy új generációs család ugrik majd elénk az ?szi kiállításokon, annak a koncepciómodellnek az alapvetésein, amelyet a tavalyi Eicmán lebbentettek meg.
Egy párhuzamos kéthengeres, 700 köbös er?forrás a szíve, amely ezen a járm?vön debütál, de minden bizonnyal egy sor másikban duruzsol majd, ahogy telik-múlik az id?: az idei milánói szalonon két másik közepes Hondában is ez lesz, állítólag 500-as és 750-es változat is készül majd bel?le. Ránézésre kényelmesen el lehet férni rajta, megfelel?nek t?nik a szélvédelem, a hátulja pedig keskeny, ett?l aztán van elég hely az oldaltáskáknak.
Tervezésekor a f? szempontok a könny?ség és a hatékonyság voltak, ami persze borzasztóan közhelyesen hangzik, de hát akkor is. A második generációs DTC kuplunggal és hat sebességes váltóval szerelt egység áttételezését a nulláról álmodták újra. Jellegénél fogva igen visszafogottnak ígérik a fogyasztását, méretéhez mérten nagynak a nyomatékát alacsony fordulattartományban, ugyanakkor sportosnak az er?leadását és a teljesítményét. A furat x löket értéke nem extrém, de az égéstér-optimalizálás miatt azért kell?képpen ‘négyzetes’, 73 x 80 mm. Az alumínium széleskör? használata pedig a súlycsökkentésben jön jól. Az els? két robbanás között a f?tengely 270 fokot fordul. A befecskendezésért a már bevált PGM-FI rendszer felel.
Legutóbbi hozzászólások