Mit gondolsz, milyen szintre sikerül feltornásznod magadat és a csapatot
az évad els? nagydíjára, Welkomra?
Az a tesztekt?l függ, és hogy milyen ütemben tudjuk elvégezni a szükséges módosításokat.
Aztán meglátjuk. Biztosan nem fogok nyerni, de remélem, nem leszek túlságosan
hátul sem.
Ha egyetlenegyszer sem tudsz gy?zni 2004-ben, az azt jelentené, hogy a technika
fontosabbá vált, mint a pilóta?
Igen.
Eddie Lawson volt az utolsó versenyz?, aki sikeres maradt, miután márkát
váltott. Mi hajt téged? Mi a motívációd?
Az, hogy nem kell semmit megmutatnom. Az egyetlen dolog, amivel a Hondánál
nem rendelkeztem, az a motíváció volt, hogy három megnyert cím után tovább folytassam
ugyanazt. Nyerjek a kedvenc pályáimon, és azokon, amiket utálok, minden létez?
körülmény között. Semmi mást nem tehettem, csak ezt, amit tettem.
Mit gondolnak a hazai rajongóid a változás után?
Bizakodnak.
El?ször outsider akarsz lenni, aztán mindenkit meglepni egy g?zelemmel?
Nem érdekel, hogy én vagyok-e a favorit. A múltban az voltam, és aztán mikor
elbuktam egy nagydíjat, mindenkinek baja volt. Ha második lettem, az két ok
miatt történt: vagy rosszul vezettem, vagy súlyos hibát követtem el. A versenyzésnek
ezen a szintjén megengedett és normális dolog, ha az ember második vagy harmadik.
Visszasírod az 500-as kétütem?eket?
Igen.
Miért?
500 köbcentist vezetni mindig nagyon szórakoztató dolog volt, de ezek a mai
motorok sokkal gyorsabbak és borzasztó erejük van.
Hogy érzed magad most a holnapi bemutatkozás miatt?
Nagyon izgatott vagyok, de tényleg. Két hónapja erre a pillanatra várok.
Legutóbbi hozzászólások