Senda 125 4T (evo 2005) |
Kategória: enduró |
Henger?rtartalom: 123,7 kcm |
Hengerek száma: 1 |
Karburátor |
Max. teljesítmény: 12 LE / 8.000 ford./perc |
Tömeg: n. a. |
Ár: n. a. |
A tavaly útjára indított Senda nyolcad literes, négyütem? modellje frissült
még: a gyár f? szempontja a kényelem, a környezetbarátság és a teljesítmény
fokozása volt. A motorblokk hangossága csökkent, és a bel?le jöv? rezgéseket
is redukálták. Változott egy s más a futóm?ben is, például a nagyobb rugózású
leng?villa. Háromféle változatban lesz kapható: standard, supermotard és
Baja (a Baja Aragon-ralin résztvev? modell replikája).
Mulhacén 659 |
Kategória: scrambler |
Henger?rtertalom: 659 kcm |
Hengerek száma: 1 |
Elektronikus befecskendezés |
Max. teljesítmény: 48, 6 LE / 6.000 ford./perc |
Tömeg: 160 kg |
Ár: n. a. |
A hetvenes években született és robbant bombaként a Scrambler-jelenség Európában,
mint a szabadság szinonímája, mint ‘amerikai’ motor. Egy scramblert
birtokolni megkülönböztet? tényez? volt (és az ma is), éspedig a hozzá f?z?d?
életfilozófia miatt. On the road; a harmónia az út, a járm? és az ember között.
A fílingb?l hamar mítosz lett.
Nos, a Derbi éppen az örökzöld scrambler-témát öltöztette modern köntösbe.
18 colos kerekek, fordított villa, 320 mm-es féktárcsa (és radiális féknyereg)
elöl, könnyedség: ezek a f? üt?kártyái ennek a korszakváltó modellnek, melyet
660 kcm-es Yamaha-blokk hajt.
Legutóbbi hozzászólások