EST. 2002

Intermot 2004: Derbi

Senda 125 4T (evo 2005)
Kategória: enduró
Henger?rtartalom: 123,7 kcm
Hengerek száma: 1
Karburátor
Max. teljesítmény: 12 LE / 8.000 ford./perc
Tömeg: n. a.
Ár: n. a.

A tavaly útjára indított Senda nyolcad literes, négyütem? modellje frissült
még: a gyár f? szempontja a kényelem, a környezetbarátság és a teljesítmény
fokozása volt
. A motorblokk hangossága csökkent, és a bel?le jöv? rezgéseket
is redukálták. Változott egy s más a futóm?ben is, például a nagyobb rugózású
leng?villa. Háromféle változatban lesz kapható: standard, supermotard és
Baja
(a Baja Aragon-ralin résztvev? modell replikája).

Mulhacén 659
Kategória: scrambler
Henger?rtertalom: 659 kcm
Hengerek száma: 1
Elektronikus befecskendezés
Max. teljesítmény: 48, 6 LE / 6.000
ford./perc
Tömeg: 160 kg
Ár: n. a.

A hetvenes években született és robbant bombaként a Scrambler-jelenség Európában,
mint a szabadság szinonímája, mint ‘amerikai’ motor
. Egy scramblert
birtokolni megkülönböztet? tényez? volt (és az ma is), éspedig a hozzá f?z?d?
életfilozófia miatt. On the road; a harmónia az út, a járm? és az ember között.
A fílingb?l hamar mítosz lett.

Nos, a Derbi éppen az örökzöld scrambler-témát öltöztette modern köntösbe.
18 colos kerekek, fordított villa, 320 mm-es féktárcsa (és radiális féknyereg)
elöl, könnyedség: ezek a f? üt?kártyái ennek a korszakváltó modellnek, melyet
660 kcm-es Yamaha-blokk hajt.







Kapcsolódó cikkeink
Intermot 2004: MV Agusta, Cagiva
Intermot 2004: Axo
Intermot 2004: Suzuki
Intermot 2004: Piaggio
Intermot 2004: Shoei
Intermot 2004: MZ
Intermot 2004: KTM
Intermot 2004: Spyke
Intermot 2004: Yamaha
Intermot 2004: Arai
Intermot 2004: Malaguti
Intermot LIVE!
Intermot 2004: Aprilia
ugrás fel