EST. 2002

Intermot 2004: Kawasaki

Z750 S
Kategória: supersport
Henger?rtartalom: 748 kcm
Hengerek száma: 4, soros
Max. teljesítmény: kb. 110 LE
Tömeg: n. a.
Ár: n. a.

A Z750 fejidoma egészen egyedi, de azon kívül változást jegyez a nyereg
állása is
, ami ezen a változaton sokkal túraszer?bb. A motor válaszai a
jelzések szerint lágyabbak, illetve a kedves utasnak okozhat örömöt, hogy a
2005-ös modellen már lesz mibe kapaszkodnia.


A recept egyszer?: végy egy nagy siker? motort, és tedd még sokoldalúbbá.
A siker majdnemhogy garantált, bár ebben a szekotrban nem lehet biztosra menni
(emlékszik még valaki a Hornet 600S-re?). A piaci szereplést alapvet?en meghatározza
majd a Z750 ára is, ami még nem tudott.

Classic Tourer

V2 blokkot kapott a Classic
Tourer
is
, henger?rartalma pedig 1470-r?l 1552 kcm-re n?tt. A szándék
egyértelm?en a motorer? növelése volt, a nagyobb méret pedig szinte kötelez?
húzás a cirkálók mez?nyében. Szériatartozékká lett néhány eredeti kellék,
mint az utasnak való háttámla illetve a szélesebb lábtartó.

KLE500


Részleteiben módosult a 2005-ös KLE, az akashiak ‘mindentudója’:
új kromatika és egy Z-szériára emlékeztet? fejidom.

Kapcsolódó cikkeink
Intermot 2004: Honda
Intermot 2004: MV Agusta, Cagiva
Intermot 2004: Axo
Intermot 2004: Suzuki
Intermot 2004: Piaggio
Intermot 2004: Shoei
Intermot 2004: MZ
Intermot 2004: KTM
Intermot 2004: Spyke
Intermot 2004: Yamaha
Intermot 2004: Arai
Intermot 2004: Derbi
Intermot 2004: Malaguti
Intermot LIVE!
Intermot 2004: Aprilia
ugrás fel