EST. 2002

Intermot 2004: Malaguti

Abszolút újdonság: Spidermax 500
Frissített modell: Drakon 50

Az érdekl?dés középpontjában természetesen a régóta beharangozott és a tavalyi
EICMÁ-n már bemutatott maxi áll. Egy ilyen zsáner? modell sikere új fejezetet
nyithat a bolognai gyár történetében: konkurensei lehetnének a nagyobb olasz
és japán márkáknak
.

Spidermax
GT500
Kategória: maxi-robogó
Henger?rtartalom: 500 kcm
Hengerek száma: 1
Elektronikus
befecskendezés
Tömeg: 219 kg
Legnagyobb teljesítmény: 40 LE
Ár: n. a.

Nagy teherbírású, kiemelked? kényelmet nyújtó robogóról van szó, amelynek
fél literes Piaggio blokkja kell? kraftot biztosít a b?ven két mázsa fölötti
súlynak
. Nehéz dolog harmonikus vonalvezetés? scootert építeni ilyen impozáns
méretek mellett. A Malaguti minden t?le telhet?t megtett.

Drakon 50

A vízh?téses blokk és a nagy odafigyeléssel kivitelezett futóm? (fordított
villa, radiális féknyereg elöl) arra engednek következtetni, hogy a Drakon
túltesz az ötven kcm-es ‘segédmotorkerékpároktól’ várható sebességhatárokon
.
Visszatértek a ‘csövek’: ezt már tavaly el?rejelezte a gyár, amely
a különböz? Fifty-kkel a m?faj specialistájának tekinthet?.

Kapcsolódó cikkeink
Intermot 2004: MV Agusta, Cagiva
Intermot 2004: Axo
Intermot 2004: Suzuki
Intermot 2004: Piaggio
Intermot 2004: Shoei
Intermot 2004: MZ
Intermot 2004: KTM
Intermot 2004: Spyke
Intermot 2004: Yamaha
Intermot 2004: Arai
Intermot 2004: Derbi
Intermot LIVE!
Intermot 2004: Aprilia
ugrás fel