EST. 2002

Intermot 2004: MV Agusta, Cagiva

Frissített modellek: Raptor 125, 650 és 1000
Más újdonságok: F4 Tamburini, F4 Mamba 1000

Cagiva Raptor (evo 2005)
Kategória: meztelen
Henger?rtartalom: 125, 650 illetve 1000 kcm
Hengerek száma: 2, L-alakban (a 125 egyhengeres)
Elektronikus befecskendezés (a 125 karburátoros)
Max. teljesítmény: n. a.
Tömeg: n. a.
Ár: n. a.

A külcsíny átdolgozásán kívül fejl?dött a m?szaki tartalom is: a 650-es
változatnál bevezetésre került az elektronikus befecskendezés
. Új orrt,
mélyebben ül? és rövidebb kormányt kapott a két nagyobb Raptor. Az ezres modellt
kormánylengéscsillapítóval is felszerelték. A 125, köszönhet?en az idei frissítésnek,
már megfelel az Euro-2 környezeti normatívának.

Ez a vonalvezetés kétségkívül új jelleget ad a Raptornak, bár nincs semmiféle
szakítás a gyökerekkel
. A 650 és az 1000 nem abban a piaci szegmensben készül
érvényesülni, amelyb?l motorblokkját kölcsönzi (Suzuki SV). A standon bemutatták
az X-tra Raptort is.

Más újdonságok

Münchenben lehetett szerencsénk látni az MV supersport-családjának leger?sebb
tagját, az MV F4 Tamburinit, amely nevét tervez?jér?l kapta. A modell érdekessége, hogy szériamotorra els? ízben itt alkalmaz változtatható geometriájú légbeöml?t egy márka.

Bemutatták továbbá a Brutale új, Mamba névre hallgató változatát, ami
különösen gondos kivitelben, sok karbon elemmel készült.


A Cagiva Mito Euro-2-kompatibilis
lett, és 2005-ben új gyári színekben is kapható lesz.

Kapcsolódó cikkeink
Intermot 2004: Axo
Intermot 2004: Suzuki
Intermot 2004: Piaggio
Intermot 2004: Shoei
Intermot 2004: MZ
Intermot 2004: KTM
Intermot 2004: Spyke
Intermot 2004: Yamaha
Intermot 2004: Arai
Intermot 2004: Derbi
Intermot 2004: Malaguti
Intermot LIVE!
Intermot 2004: Aprilia
ugrás fel