Münchenben a kétkerek?eké volt a f?szerep: az új városi robogóé és a megújított
NRG-é.
Abszolút újdonság: Fly 50 2T, Fly 50 4T, Fly 125, Fly 150
Frissített modell: NRG Power
Piaggio Fly |
Kategória: robogó |
Henger?rtartalom: 50 kcm, 125 kcm, 150 kcm |
Hengerek száma: 1 |
Karburátor |
Max. teljesítmény: n. a. |
Tömeg: 97 kg (50), 112 kg (125, 150) |
Ár: 1.750 euro (50 2T), 2.050 euro (50 4T), 2.370 euro (125), 2.490 euro (150) |
Letisztult vonalak, közepes méret, 12 colos kerekek: egy új városi robogót,
s?t annak egy egész, ötvent?l százötven köbcentisig terjed? sorozatát láthattunk
a Piaggio standján. Súlypontok a környezetbarátság, illetve a fogyasztás
minimálisra csökkentése. A kétütem? Fly 50 blokkja, a légh?téses, katalizátoros
Hi-PER2 az els? szempontot támogatja, míg a Hi-PER4 (a négyütem? változat er?forrása)
f? erélye pedig a gazdaságosság.
A 125-ös és 150-es verziók a négyütem?, légh?téses, két szelepes Piaggio
Leader szériablokkokat kapták.
Gazdaságos, de nem spártai: az olaszok egy igazán sokféleképpen hasznosítható
‘urban scootert’ hoztak össze, ami már csak versenyképes ára és a
b?séges motorizáció miatt is nyomába ered a kategória etalonjának számító
Honda SH-nak.
Piaggio NRG Power (evo 2005) |
Kategória: robogó |
Henger?rtartalom: 50 kcm |
Hengerek száma: 1 |
Karburátor / Elektronikus befecskendezés |
Max. teljesítmény: n. a. |
Tömeg: 99 kg |
Ár: 2.320 euro (NRG Power DD), 2.470 euro (NRG Power PJ) |
Alaposan felfrissült a Piaggio legsportosabb modellje: új, remekbeszabott
merevséggel megáldott vázat kapot, na meg igen er?s fékberendezést a 13
colos kerekekre. Nagyméret?ek az abroncsok: a hátsó 140-es (!). Az átrajzolt
vonalakat és a nagyszer? futóm?vet magas m?szaki tartalmak kísérik, már
ami az er?forrásokat illeti. Különösen a PJ-változat esetében (vízh?téses, elektronikus
befecskendezéses Piaggio Hi-Per2 PureJet).
N?tt az NRG teljesítménye (bár adatokat Münchenben nem közölt a gyár)
és a károsanyag-kibocsátás visszaszorítása is örök törekvés. A modell 1994 óta
van a színen (érdekes módon – sajnos! – csak 50 kcm-es verzióban), eddig
360.000 példányt adtak el bel?le.
Legutóbbi hozzászólások