EST. 2002

Intermot 2004: Suzuki

Intruder M 800 (VZ 800)
Kategória: custom
Henger?rtartalom: 805 kcm
Hengerek száma: 2, hosszanti V
Elektronikus befecskendezés
Max. teljesítmény: n. a.
Tömeg: 242 kg
Ár: n. a.

Ez egy japán, következésképpen elég agresszív és merész kinézet? custom. Igen
érdekes a sportmotorokra jellemz? fordított villa alkalmazása, ahogy
más esztétikai részlet is. Kategóriájában könny?nek mondható járm?r?l van szó,
emiatt vélhet?en kellemes vezetési élményt nyújt. Tetszet?s megoldások egész
sorát látjuk
(fekete szín? felnik, magas farok és a többi). Hogy milyen
piaci sikerre számíthat, az nagyban függ majd az árától.


DR-Z 400 SM
Kategória: supermotard
Henger?rtartalom: 398 kcm
Hengerek száma: 1
Karburátor
Max. teljesítmény: n. a.
Tömeg: 134 kg
Ár: n. a.

A supermotard gyors léptekben hódít teret, kezd életmóddá válni az agilis,
könnyed országúti motorokat kedvel?k körében. Városlakóknak abszolút megfelel?
járm? az otthon-munkahely viszonylatban, megjelenése egyedi és hétvégén is lehet
vele menni erre-arra, ha az embernek úgy hozza kedve: egyszóval univerzális.

A Suzuki is bemutatta a maga motardját DR-Z400SM fed?néven. Az alapokat természetesen
a népszer? enduró, a DR-Z400S adja: ugyanaz az er?forrás (egyhengeres, 398 kcm-es,
négyütem? , négy szelepes, vízh?téses, karburátoros) és a váz is azonos. Az
‘SM’ fordított, határozottan sportos aspektusú, állítható villájával
és fekete felnijeivel különbözteti meg magát
. A felfüggesztéseket az RM
250-t?l vette örökbe.



A Suzuki új supermotardja krossz-eredetét le sem tagadhatná, de vannak, akiknek
szemében ez a legnagyobb erény.

Kapcsolódó cikkeink
Intermot 2004: MV Agusta, Cagiva
Intermot 2004: Axo
Intermot 2004: Piaggio
Intermot 2004: Shoei
Intermot 2004: MZ
Intermot 2004: KTM
Intermot 2004: Spyke
Intermot 2004: Yamaha
Intermot 2004: Arai
Intermot 2004: Derbi
Intermot 2004: Malaguti
Intermot LIVE!
Intermot 2004: Aprilia
ugrás fel